sábado, outubro 17, 2009

dancing in the dark


ahh, se dançar com essa carinha na minha frente eu não aguento...

(e se começar sem jeito - ou com muito jeito, mas ainda tímido - olhar com aquela cara de "ahh, eu não sei dançar" e continuar dançando... pára tudo, derreto)

I get up in the evening
And i ain´t got nothing to say
I come home in the morning
I go to bed feeling the same way
I ain´t nothing but tired
Man i´m just tired and bored with myself
Hey there baby i could use just a little help

You can´t start a fire
You can´t start a fire without a spark
This gun´s for hire
Even if we´re just dancing in the dark

Message keeps getting clearer
Radio´s on and i´m moving ´round the place
I check my look in the mirror
I wanna change my clothes, my hair, my face
Man i ain´t getting nowhere just living
In a dump like this
There´s something happening somewhere
Baby i just know that there is

You can´t start a fire...

You sit around getting older
There´s a joke here somewhere and it´s on me
I´ll shake this world off my shoulders
Come on baby the laugh´s on me
Stay on the streets of this town
And they´ll be carving you up all right
They say you gotta stay hungry
Hey baby i´m just about starving tonight
I´m dying for some action
I´m sick of sitting around here trying to write
This book
I need a love reaction
Come on now baby gimme just one look

You can´t start a fire sitting ´round crying
Over a broken heart
This gun´s for hire
Even if we´re just dancing in the dark
You can´t start a fire worrying about
Your little world falling apart
This gun´s for hire
Even if we´re just dancing in the dark

6 comentários:

Narinha. disse...

OMG adorei!

Daniela Yoko Taminato disse...

um charminho de quem não quer nada é TUDO! Derreto tbm!

carla l. disse...

Esses homens que fazem um charme são uma delícia.

Lucy disse...

A timidez é um charme não..?!
Tbem gosto.

abraço Dani.

Bella disse...

li seu post sobre a "little miss sunshine" e fiquei morrendo de vontade de ver uma foto sua pequenininha! hahaha! devia ser muito fofa! ^^

Dani disse...

ahh... não tem jeito, fico toda boba! rs

beijos, meninas!


oi, Bella! qualquer dia eu coloco uma fotinho antiga aqui! :)